Friday, February 28, 2014

Tiada masa untuk bermain badminton kata Rosmah @ Kompleks Kraf: Ada masa utk bed-minton tak? malaysiakini.com - kinitv.com

http://www.malaysiakini.com/news/255618
http://www.kinitv.com/video/4337O8
Kesibukan berkhidmat untuk rakyat membuatkan isteri perdana menteri Rosmah Mansor tidak lagi mempunyai masa untuk melayan hobinya sendiri.

Perkara itu diluahkannya ketika berucap dalam sebuah majlis perasmian Hari Kraf Kebangsaan 2014 di Kompleks Kraf di Kuala Lumpur hari ini.

"Semua telah diambil (rakyat) dari saya termasuk masa saya, hobi saya.

"Saya sampai tiada masa untuk bermain badminton sekarang.
Saya hanya luangkan masa untuk rakyat," katanya.

Kritik batik 'gunung berapi'

Sementara itu, Rosmah juga menyarankan pengusaha batik agar lebih peka dengan tema terkini supaya corak yang dihasilkan lebih menarik dan tidak seperti “tsunami” mahupun “gunung berapi”.

Katanya, yang mempunyai citarasa batik berwarna cerah keadaan itu akan menarik minat pembeli luar negara.

"Saya akan selalu bagi cadangan kepada pembekal batik, sesiapa nak bekal batik untuk saya bagilah warna cerah, tapi janganlah serabut macam 'tsunami' pun ada.

"Tema 'tsunami', 'gunung berapi' itu bukan sesuatu yang baik untuk dipandang orang.

"Kenalah bercorak sangat menarik, sejuk mata orang nak pandang lagi dan lagi terutama kepada pelanggan luar negara,” katanya.

Rosmah juga menasihatkan pembekal supaya selalu meneliti laman web bagi mengikuti warna dan corak terkini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails




bangsar south bangsar south bangsar south bangsar south bangsar south couple sex couple sex couple sex couple sex couple sex balcony balcony balcony balcony balcony balcony video video video video video video sex sex sex sex sex sex sex jho low 1mdb jho low 1mdb jho low 1mdb jho low 1mdb jho low 1mdb jho low 1mdb jho low