Thursday, July 16, 2015

Dikepung 80-100 orang, Patrick diserang. No revenge says Low Yat victim of mob attack @ LowYat.net @ SAYS.com

Syabas Anak Bangsa Malaysa!
"Ramai orang bertanya kepada saya mengapa saya tidak mahu membalas dendam. Ia kerana saya ada ramai kawan Melayu. Saya tidak mahu menjadi rasis. "Kita dilahirkan di Malaysia. Tidak ada gunanya melawan balik. Tetapi saya berharap tidak akan ada lagi kejadian seperti ini. Tidak ada gunanya. Kita adalah rakyat Malaysia," 
- Patrick Lim, mangsa gaduh Plaza Low Yat



@ SAYS.com
"I Don't Want Revenge", Says Low Yat Victim Who Was Left Bloodied By The Senseless Mob
http://says.com/my/news/patrick-lim-victim-of-low-yat-plaza-mob-attack

"Kami Diperlakukan Seperti Binatang" - Mangsa Pergaduhan Low Yat
http://www.mstar.com.my/berita/berita-semasa/2015/07/15/kami-diperlakukan-seperti-binatang/

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails




bangsar south bangsar south bangsar south bangsar south bangsar south couple sex couple sex couple sex couple sex couple sex balcony balcony balcony balcony balcony balcony video video video video video video sex sex sex sex sex sex sex jho low 1mdb jho low 1mdb jho low 1mdb jho low 1mdb jho low 1mdb jho low 1mdb jho low