Saturday, October 3, 2015

Tourism Malaysia Love and SEX with Robots @ Iskandar Johor?! Get Chua Soi Lek to demo on robots @ SAYS.com

I first read about this Second International Conference on ‘Love and Sex with Robots’ event aka LSR 2015 @ freemalaysiatoday.com

The official website - loveandsexwithrobots.org - has a link to the official registration site that displays the Tourism Malaysia logo under the title "In-cooperation with:". The logo is still there until at the time of writing this blog post.
http://loveandsexwithrobots.org/registration.html


http://www.eventbee.com/v/advancesincomputerentertainment



Latest news @ Bernama:
Iskandar Malaysia Tidak Sokong Acara 'Cinta Dan Seks Dengan Robot'
JOHOR BAHARU, 3 Okt (Bernama) -- Pihak Berkuasa Pembangunan Wilayah Iskandar (IRDA) menegaskan ia tidak menyokong penganjuran Kongres Antarabangsa mengenai Cinta dan Seks dengan Robot yang akan diadakan di Iskandar Johor pada 16 Nov.

Pihak berkuasa itu dalam kenyataan pada Sabtu berkata, IRDA diberi mandat untuk merancang, mempromosi dan memudah cara pembangunan Iskandar dan sehubungan itu tidak menyokong atau membantu acara seperti itu.

"Iskandar melangkah ke arah menjadi metropolis antarabangsa yang lestari dan mantap, oleh itu IRDA bersikap memilih terhadap acara yang dianjurkan di wilayah ini.

Iskandar adalah tempat untuk melabur, bekerja, tinggal dan bermain dalam persekitaran harmoni bagi memastikan keseimbangan antara pertumbuhan ekonomi, sosial dan tanggungjawab alam," katanya.

Kenyataan itu dikeluarkan berikutan laporan portal berita dua hari lalu yang mendakwa acara itu akan diadakan di kompleks seni Black Box dan White Box di Medini Mall bersebelahan Legoland Malaysia di Iskandar.

Menurut laporan acara itu dipengerusikan Prof Adrian Cheok dari City University London dan ketua eksekutif Intelligent Toys Limited, Dr David Levy yang akan membincangkan 13 topik termasuk Personaliti Robot, Teledildonik, Peralatan Seks Eelektronik dan Pendekatan Gender.

IRDA berkata, ia tidak pernah dimaklumkan mengenai acara tersebut dan hanya mengetahuinya melalui media.

"IRDA akan menghubungi penganjur bagi memastikan ia tidak dikaitkan dengan IRDA dan Iskandar Malaysia," tambahnya.

-- BERNAMA

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails




bangsar south bangsar south bangsar south bangsar south bangsar south couple sex couple sex couple sex couple sex couple sex balcony balcony balcony balcony balcony balcony video video video video video video sex sex sex sex sex sex sex jho low 1mdb jho low 1mdb jho low 1mdb jho low 1mdb jho low 1mdb jho low 1mdb jho low